img

Wykorzystaj w pełni możliwości programu lojalnościowego dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych

Dla profesjonalistów z branży fryzjerskiej i kosmetycznej, właścicieli salonów i wizażystów, nie ma nic bardziej bolesnego niż widok ukochanego klienta odwiedzającego Twoją konkurencję po drugiej stronie ulicy. Ciężko pracujesz, tworząc wspaniałe reklamy, aby skusić potencjalnych klientów do złożenia wizyty w Twoim salonie - które szybko pochłaniają Twój budżet. Jeśli spotkałeś się z taką sytuacją, to zapewne przyszło Ci do głowy wdrożenie programu lojalnościowego dla salonów fryzjerskich.

Wskazówka: Przed kontynuacją czytania zaleca się aktywację darmowego konta, aby zrozumieć artykuł w całości.
Aktywuj swoje darmowe konto

Czego powinieneś szukać?

Program lojalnościowy powinien właśnie to robić - nagradzać Twoich klientów za ich lojalność. Salon bez takiej opcji nie upadnie, ale może mieć problem z pozyskaniem i utrzymaniem lojalności klientów - w końcu co ich powstrzymuje przed wizytą u konkurencji?

Godny zaufania fryzjerski program lojalnościowy powinien być oczywiście łatwy w nawigacji, ale także zawierać potężne narzędzia. W Versum masz do dyspozycji moduł wiadomości, który uruchamia automatyczne powiadomienia dla klientów salonu, którzy zdobyli nowe punkty, w pełni konfigurowalny system nagród - a co najlepsze, system lojalnościowy jest zintegrowany z Twoją bazą danych klientów.

Co to wszystko oznacza?

Nic nie podkreśla znaczenia lojalnych klientów bardziej niż ich oddanie dla Twojej firmy i ich utrzymanie. Lojalni klienci to idealni promotorzy marki, którzy chętnie pochwalą się Twoją pracą - zapytani o swój wspaniały balayage, Twoi oddani klienci z pewnością polecą Twój salon.

Jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie lojalności stałych, jest dość oczywiste, która z tych dwóch opcji jest bardziej opłacalna. Wystarczy spojrzeć na koszty reklamy - czy to kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, ulotki czy banery - nie są one wcale tanie! Z programem lojalnościowym dla salonów fryzjerskich, wydatki są minimalne - dodatkowo, Twoi klienci wykonują pracę reklamową za Ciebie.

Promuj zabiegi i produkty za pomocą jednego kliknięcia

Z pewnością program lojalnościowy jest przydatny dla poprawy relacji z klientami, ale czy wiesz, że jest to również wspaniałe narzędzie marketingowe? W Versum masz możliwość dostosowania liczby punktów lojalnościowych przyznawanych za poszczególne zabiegi i zakupy produktów. Teraz nadchodzi część zabawy - sprawdź statystyki swojego salonu i zobacz, które zabiegi lub produkty się nie sprzedają. Aby zwiększyć ich sprzedaż, podnieś liczbę punktów przyznawanych za ich zakup i pamiętaj, aby poinformować o tym swoich klientów!

Jeśli klienci ciężko pracują zbierając punkty, aby wygrać jedną z Twoich wspaniałych nagród, to z pewnością zwiększy to sprzedaż wybranych usług i produktów. Upewnij się, że klienci zostali o tym poinformowani - możesz wysłać masową wiadomość z systemu Versum lub umieścić tę informację na swoich fanpage'ach w mediach społecznościowych.

Wskazówka: to działa wyjątkowo dobrze, gdy oczyszczasz swoje półki z mniej popularnych produktów.

Utrzymuj klientów w grze!

Kiedy już raz klient dołączy do programu lojalnościowego w Twoim salonie kosmetycznym, musisz sprawić, aby z niego nie zrezygnował! Oczywiście, mogą mieć na celowniku jedną z nagród, ale jeśli są daleko od jej zdobycia, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zniechęcą się i zrezygnują. Unikaj tego, oferując różne opcje nagród, które nie wymagają od klienta spędzenia roku na próbach wygrania - i nie wstydź się, zapytaj, jakie nagrody chciałby, abyś uwzględnił!

W tym miejscu możesz wyjść poza ramy obowiązków - lojalni klienci absolutnie uwielbiają uwagę, jaką im poświęcasz, więc upewnij się, że czują się jak gwiazdy Twojego salonu! Jeśli lubisz imprezy, zorganizuj w swoim salonie imprezę dla klientów biorących udział w Twoim programie lojalnościowym. Nie tylko okazjonalnie rozdawaj im nagrody, ale zorganizuj spotkanie w salonie i poproś, aby przyprowadzili swoich znajomych, którzy oczywiście automatycznie zostaną dodani do programu lojalnościowego Twojego fryzjera. Zapewnij zniżki na zabiegi, muzykę, napoje i torby z upominkami dla uczestników!

Twoi lojalni klienci są VIP-ami Twojego salonu, więc upewnij się, że są odpowiednio traktowani! Dzięki niezawodnemu programowi lojalnościowemu i oprogramowaniu dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, możesz to zrobić bez wysiłku! Przekonaj się sam - załóż darmowe konto w Versum i przetestuj program lojalnościowy!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 7 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Na co zwrócić uwagę?
  • Co to wszystko znaczy?
  • Promuj zabiegi i produkty za pomocą jednego kliknięcia
  • Utrzymaj klientów w grze!
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności można przeczytać tutaj.

Norbert Kostecki

Redakcja djokovic.pl

Zobacz również