img

Pozwól swoim klientom rezerwować wizyty bezpośrednio przez Twój profil na Facebooku

Chcesz jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów za pomocą Facebooka, zmniejszyć liczbę nieodebranych telefonów i zapełnić swój kalendarz rezerwacjami? Jest na to prosty (i bezkosztowy!) sposób. Wystarczy, że dodasz do swojego profilu tzw. funkcjonalność "call-to-action".

Możliwe, że już teraz otrzymujesz prywatne wiadomości na swoim profilu, w których pytasz o dostępne terminy i godziny spotkań. Nie różni się to znacznie od tradycyjnych rozmów telefonicznych wykonywanych do Twojego salonu. Jeśli Twój salon ma profil na Facebooku, a Ty korzystasz z rezerwacji online, cały proces rezerwacji może być znacznie prostszy. Przeglądając Twój profil, klienci będą mogli dokonać rezerwacji za pomocą jednego kliknięcia.

Instrukcja krok po kroku jak dodać przycisk

Przycisk Call-to-action będzie zawsze widoczny pod zdjęciem profilowym. Po kliknięciu w przycisk, Twoi klienci zostaną przeniesieni na stronę Twojego salonu, gdzie za pomocą intuicyjnego panelu będą mogli szybko sfinalizować rezerwację.

Dodawanie przycisku po raz pierwszy

Jeśli dodajesz przycisk call-to-action po raz pierwszy, zaloguj się do swojego profilu na Facebooku jako administrator i kliknij "+Dodaj przycisk", który znajduje się pod zdjęciem okładki profilu. Pojawi się rozwijane menu z wyborem przycisków. Wybierz opcję "Zarezerwuj datę". Po kliknięciu tego elementu, zobaczysz opcję "Zarezerwuj teraz", którą również musisz kliknąć.

W kolejnym kroku Facebook zapyta Cię, do jakiej strony ma prowadzić przycisk. Z listy dostępnych opcji wybierz "Link do strony", a następnie wpisz adres URL swojej strony w Versum (jeśli nie pamiętasz adresu strony, zaloguj się do Versum jako administrator i wejdź w Ustawienia > Rezerwacja online > Kopiuj adres) lub wpisz swoją stronę rezerwacji online, a następnie skopiuj link do swojego profilu z przeglądarki. Zakończ proces klikając "Zapisz". Przycisk call-to-action jest teraz skonfigurowany.

Cały proces jest przedstawiony w krótkim filmie instruktażowym:

https://www.versum.com/m/blog/wp-content/uploads/2018/02/Booknow-button-part-1.mp4

Edycja przycisku call-to-action

Jeśli używasz już przycisku call-to-action, np. w postaci numeru telefonu, i chcesz go zastąpić opcją rezerwacji online, musisz najpierw edytować przycisk.

Można to zrobić, najeżdżając myszką na konfigurowany przycisk i wybierając z listy opcję "Edytuj przycisk". Wyświetlą się wtedy Twoje aktualne ustawienia. Wybierz "Edytuj" w Twój Przycisk "Zadzwoń teraz". Spowoduje to przejście do głównego menu z wszystkimi dostępnymi opcjami call-to-action. Podobnie jak w instrukcji dodawania przycisku po raz pierwszy, wybierz opcję "Zarezerwuj datę", a następnie "Zarezerwuj teraz".

https://www.versum.com/m/blog/wp-content/uploads/2018/02/Booknow-button-part-2.mp4

Wszystko gotowe! Dzięki tej drobnej zmianie w Twoim profilu na Facebooku, będziesz mógł cieszyć się rosnącą liczbą rezerwacji na wizyty w Twoim salonie!

Ułatw życie sobie i swoim klientom

Rezerwacje online to najwygodniejszy sposób umawiania wizyt. W ciągu dnia - kiedy salon jest otwarty - część Twoich klientów jest w pracy. Nie zawsze są w stanie umówić się na wizytę telefonicznie w swoim miejscu pracy.

Dodając do swojego profilu na Facebooku opcję rezerwacji online, jeszcze bardziej ułatwiasz swoim klientom umawianie się na wizyty bez konieczności odpowiadania na dziesiątki prywatnych wiadomości. Możesz również dodatkowo promować swoje usługi, dodając do każdego postu informację o rezerwacji online, np. w postaci linku do strony z rezerwacją online.

Nie zwlekaj - aktywuj ten darmowy sposób promocji salonu na Facebooku już dziś i patrz jak Twój kalendarz zapełnia się rezerwacjami.

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 1 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Instrukcja krok po kroku jak dodać przycisk
  • Dodawanie przycisku po raz pierwszy
  • Edycja przycisku call-to-action
  • Ułatw życie sobie i swoim klientom
Zapisz się do newslettera Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj .

Justyna Grzyb

Redakcja djokovic.pl

Zobacz również