Wciąż wahasz się czy używać rezerwacji online w swoim salonie? Twoja konkurencja już ją ma. Pewnie wciąż zadajesz sobie pytanie, czy rezerwacja online jest bezpieczna, czy się opłaci i czy usprawni Twoją pracę. Oto kilka powodów, które powinny pomóc Ci podjąć decyzję.
1. dostępność 24/7
Szanse są takie, że większość z Twoich zapracowanych klientów nie będzie w stanie zadzwonić do Ciebie w godzinach pracy, aby zarezerwować wizytę. Często nie mieliby nawet czasu, aby o tym pomyśleć! Będąc w stanie usiąść wieczorem i umówić się na wizytę w dogodnym dla nich terminie sprawi, że wszystko będzie dla nich o wiele łatwiejsze.
Pomyśl tylko, jak często klienci decydują się na zaplanowanie wizyty na noc. Jak wielu z nich byłoby w stanie zarezerwować swoje wizyty online, gdy Twój salon fryzjerski lub kosmetyczny jest zamknięty, a Twój personel nie może odebrać telefonu? Oferując rezerwację online w swoim salonie, będziesz w stanie sprzedawać usługi 24/7. Również podczas odpoczynku lub cieszyć się wolny czas z przyjaciółmi lub rodziną.
2. Wirtualny recepcjonista
Pomyśl o rezerwacji online jako o dodatkowym pracowniku, który odpowiada na pytania klientów i pozwala Ci skupić się na obsłudze klientów. Bez przerw, bez czasu traconego na niekończące się rozmowy telefoniczne, bez kłopotów. Po prostu wykonujesz swoją pracę, podczas gdy twój planista wypełnia się spotkaniami.
Nie trzeba dodawać, że Twoja wirtualna recepcjonistka dokładnie zna Twoją ofertę, czas trwania usług i grafik pracowników. Jednak największą zaletą tego niezwykłego członka zespołu jest jego całodobowa dostępność. Wynagrodzenie? Równowartość mniej niż jednej kawy dziennie.
3. Rezerwacje przez Facebooka
Inwestujesz mnóstwo czasu i energii w prowadzenie swojej strony na Facebooku. Robisz wszystko, aby zaangażować swoich fanów i zebrać pozytywne recenzje i polubienia. Dlaczego nie wykorzystać tego jeszcze bardziej efektywnie? Możesz połączyć rezerwację online z Twoją stroną na Facebooku. Teraz każdy, kto zobaczy fryzurę, która mu się spodoba lub dowie się o nowym zabiegu upiększającym, będzie mógł zareagować natychmiast - kliknąć przycisk i zarezerwować termin w Twoim salonie fryzjersko-kosmetycznym.
4. Wiarygodne opinie
Zadowoleni klienci są najlepszym źródłem rekomendacji i poleceń dla każdej firmy. Upewnij się, że Twoi klienci piszą recenzje na temat Twojego salonu, personelu i usług. Najbardziej kreatywne i przychylne recenzje publikuj na swoim Facebooku lub stronie internetowej. Mniej entuzjastyczne opinie z kolei podpowiedzą Ci, na jakich słabościach powinieneś się skupić i jakie wyeliminować, aby poprawić jakość swoich usług.
Wybierz oprogramowanie dla salonów kosmetycznych, które usprawnia proces recenzji. Kiedy już włączysz w swoim salonie możliwość rezerwacji wizyt online, Versum pozwoli Ci na wysyłanie automatycznych zapytań o recenzje po każdej wizycie. Recenzje będą widoczne na Twoim koncie, a Ty będziesz mógł zdecydować, które z nich opublikować na Facebooku lub Twitterze. Duża liczba recenzji pokaże jak popularny i renomowany jest Twój salon.
5. Darmowa strona internetowa
Zaawansowane oprogramowanie dla salonów, takie jak Versum, zapewni Ci darmową stronę internetową dla Twojego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Panel rezerwacji Versum jest prosty, elegancki i łatwy w użyciu. Pozwala na dostosowanie go do logo Twojej firmy, stworzenie galerii zdjęć, opisów pracowników, cennika i opinii klientów. Wszystko, co klient chce wiedzieć przed rezerwacją wizyty.
6. Pokazanie, że korzystasz z najnowszych technologii
Inwestujesz w najnowocześniejszy sprzęt, podążasz za najnowszymi trendami i prezentujesz zupełnie nowe zabiegi, które oferuje Twój salon. Wykorzystanie najnowocześniejszych technologii jest jednym z najważniejszych elementów promujących Twój salon jako nowoczesny, konkurencyjny i kierujący się stale zmieniającymi się potrzebami klientów.
Pomyśl zwłaszcza o swoich młodszych klientach, którzy spędzają coraz więcej czasu korzystając ze swoich komputerów, tabletów i smartfonów. Są oni znacznie bardziej skłonni do rezerwowania wizyt przez Internet, a oferując rezerwację online w swoim sal onie pokazujesz, że Twój salon korzysta z najnowocześniejszych technologii.
7. Przypominanie o wizytach
Zmagasz się z problemem niestawienia się na wizytę i identyfikujesz klientów, którzy ciągle spóźniają się na umówione spotkania? Po raz kolejny, rezerwacja wizyt online przychodzi z pomocą. Podczas planowania wizyt, klienci muszą podać dane kontaktowe, takie jak numer telefonu i adres e-mail.
Przed każdym umówionym spotkaniem, system rezerwacji salonu online wyśle im automatyczne przypomnienia e-mailem lub SMS-em, co pomoże Ci zmniejszyć liczbę nieobecności nawet o 70%. Jeśli niektórzy z Twoich klientów nadal nie dotrą na umówione spotkanie, będziesz mógł ich szybko wyodrębnić, korzystając z historii spotkań i wbudowanych filtrów dostępnych w bazie danych klientów.
Wybierz odpowiednie oprogramowanie dla salonu
Teraz, gdy znasz już korzyści, pozostaje tylko wybrać odpowiednie oprogramowanie dla salonu i włączyć rezerwację online w swoim salonie. Sprawdź Versum - łatwe w użyciu i potężne oprogramowanie dla salonów i spa, używane przez tysiące profesjonalistów w branży hair & beauty. Oprócz rezerwacji online, daje Ci to schludną książkę wizyt, szczegółową dokumentację klientów, skuteczne narzędzia marketingowe, program lojalnościowy oraz szeroki zakres raportów i statystyk.
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5]Spis treści.
- 1. dostępność 24/7
- 2. Wirtualny recepcjonista
- 3. Rezerwacje przez Facebook
- 4. Rzetelna informacja zwrotna
- 5. Bezpłatna strona internetowa
- 6. Pokazanie, że korzystasz z najnowszych technologii
- 7. Przypomnienia o wizytach
- Wybierz odpowiednie oprogramowanie dla salonu