img

Instagram: pokaż, jak działa Twój salon

Instagram to wyznaczająca trendy platforma, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie. Oprócz osób prywatnych, wśród jej użytkowników znajdują się celebryci, gwiazdy filmowe oraz... przedsięwzięcia biznesowe - niektóre z nich, tak jak Twoja firma. Obecność nowoczesnego salonu na Instagramie jest koniecznością, ponieważ pozwala poszerzyć zasięg i pozyskać wielu nowych klientów.

Obecność Twojej firmy na tym portalu społecznościowym to jednak dopiero początek. Liczy się to, jak zarządzasz swoim profilem, jakie zdjęcia na nim publikujesz, a nawet jak je opisujesz. Fotografia to potężne narzędzie, które może bardzo przysłużyć się Twojemu przedsiębiorstwu - o ile zostanie dobrze wykorzystane. Chcielibyśmy podzielić się z Tobą kilkoma wskazówkami, jak osiągnąć najlepsze rezultaty z promowania swojego przedsięwzięcia na Instagramie.

Potęga obrazu

Fotografie odgrywają kluczową rolę w naszej branży. Jest to zarówno najprostsza, jak i najskuteczniejsza metoda pokazania innym, co Ty i Twój zespół potraficie zrobić. Można to zrobić przedstawiając jakieś niesamowite efekty wykonanych zabiegów czy metamorfoz, zdjęcia pokazujące wnętrze salonu, czy zdjęcia Twojego zespołu ciężko pracującego. W tej branży zdjęcia i filmy mają taką moc, że nawet najlepsze i najbardziej szczegółowe opisy im nie dorównają. Dlatego tak ważne jest, aby wykorzystać je na swoją korzyść.

W tym przypadku ograniczają Cię jedynie granice Twojej własnej kreatywności. Dzięki opcjom udostępnionym przez Instagram swoim użytkownikom, możesz publikować w serwisie zarówno zdjęcia, jak i filmy.

Zdjęcia

Korzystając z kartotek klientów dostępnych w Versum, możesz przechowywać zdjęcia "przed" i "po", które stanowią doskonały content dla Instagrama. Takie zdjęcia mogą funkcjonować jako niepodważalny dowód Twoich możliwości i atrakcyjna zachęta dla potencjalnych klientów, którzy zostaną zachęceni do odwiedzenia Twojego salonu.

Filmy wideo

W ostatnich miesiącach coraz większą popularnością cieszą się krótkie filmiki, często kręcone w szybkim tempie poklatkowym i dokumentujące konkretną usługę: manicure, makijaż czy zabieg kosmetyczny. Takie filmy to doskonała okazja, aby pokazać klientom, jak pracujesz, aby rozwiać ich wątpliwości lub zaspokoić ciekawość - szczególnie w sytuacji, gdy klienci rozważają skorzystanie z konkretnej usługi, ale wahają się, bo nie są pewni, czego się spodziewać.

Zdjęcia, filmy i grafiki są również idealne do informowania klientów o akcjach promocyjnych, ofertach specjalnych, a nawet wolnych terminach.

Nie zapomnij o hashtagach

Hashtagi są bardzo istotnym elementem, który pomoże Ci zostać zauważonym. Wybierając odpowiednie hashtagi, zwiększasz swoje szanse na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Pamiętaj jednak, aby nie korzystać z najpopularniejszych hashtagów, ponieważ publikowane przez Ciebie materiały mogą zagubić się w tysiącach innych publikacji oznaczonych tymi samymi hashtagami. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, które możesz wykorzystać przy tworzeniu opisów do swoich zdjęć na Instagramie:

Bądź aktywnym użytkownikiem

Jeśli masz czas, nie ograniczaj swojej obecności na Instagramie do upubliczniania swoich treści. Staraj się być aktywnym członkiem społeczności Instagrama. Śledź i komentuj wszystkie zdjęcia, na których Twój salon jest oznaczony. Oznaczaj swoich klientów na materiałach związanych z ich wizytami (pamiętaj, aby najpierw zapytać ich o zgodę na udostępnianie takich treści).

Pozwoli Ci to na nawiązanie nowych relacji i wzmocnienie starych, co zbliży Cię do Twoich klientów.

Pamiętaj o zasadach

Korzystając z potencjału, jaki daje Instagram, nie należy zapominać o zasadach, które obowiązują wszystkich jego użytkowników. Nie jest to ścisły regulamin, a jedynie zbiór zasad, których celem jest ochrona użytkowników przed szkodliwymi treściami i spamem. shadowban ", czyli zakazu, który sprawia, że publikowane przez Ciebie treści są "niewidoczne" dla użytkowników, którzy nie śledzą Twojego profilu.

Regularne prowadzenie konta na Instagramie pomoże Ci utrzymać kontakt ze stałymi klientami i pozyskać nowych - szczególnie wśród młodych klientów aktywnie korzystających z platformy. Publikowanie zdjęć i filmów przedstawiających wnętrze Twojego salonu sprawi, że wyda się on bardziej otwarty i przyjazny dla odbiorców, a przez to bardziej godny zaufania.

Versum posiada również swój własny profil, na którym możesz śledzić wydarzenia ważne dla naszej firmy. Odwiedź @VersumSoftware!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 2 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Siła obrazu
    • Zdjęcia
    • Filmy
  • Nie zapomnij o hashtagach
  • Bądź aktywnym użytkownikiem
  • Pamiętaj o zasadach
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Karolina Malinowska

Redakcja djokovic.pl

Zobacz również