Jeśli jesteś właścicielem konkurencyjnego salonu, to są szanse, że ciężko pracujesz nad doskonaleniem technik zabiegowych, bierzesz udział w wielu kursach kosmetycznych i zarządzania firmą, a nawet prowadzisz bloga. Możesz jednak mieć wrażenie, że możesz zrobić więcej, aby udowodnić swoją wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie. Dla mistrzów stylistów i właścicieli salonów wybór jest oczywisty - założenie kanału na YouTube.
Oprócz udowodnienia swojej wiedzy w tej dziedzinie, masz doskonałą okazję, aby wyrobić sobie markę, a także zwiększyć sprzedaż w swoim salonie. Ale jak zacząć?
Zaczynamy
Jak większość z nas, prawdopodobnie obejrzałeś wiele filmów na YouTube, związanych z branżą fryzjerską i kosmetyczną lub nie. Oczywiście, być może rozważałeś stworzenie własnego kanału, ale po prostu nie wiesz, od czego zacząć. Zanim chwycisz za telefon i zaczniesz nagrywać w swoim salonie, zatrzymaj się i zadaj sobie pytanie: "co chcę przez to osiągnąć"? Gdy już masz pomysł na to, co chcesz zrobić, upewnij się, że Twój salon ma odpowiednie oświetlenie, przestrzeń i że masz przyzwoitą kamerę w smartfonie, czas i poświęcenie, aby uruchomićkanał salonowy YouTube .
Nawet jeśli konkurencja może mieć profesjonalnie zmontowane filmy, nie musisz się martwić! Skup się na tym, co wyróżnia Twój biznes i nagrywaj filmy na sprzęcie, który posiadasz. Jeśli planujesz poświęcić im dodatkowy czas i pieniądze, zatrudnij profesjonalnego fotografa, który pomoże Ci przenieść Twoje filmy na zupełnie nowy poziom - w przeciwnym razie, trzymaj się jakości treści!
Korzyści z własnego kanału
Kanał YouTube salonu fryzjerskiego może przynieść korzyści Twojej firmie na wiele sposobów - Twoja pozycja jako profesjonalisty w dziedzinie urody jest potwierdzona w Twoich filmach, możesz spodziewać się wzrostu sprzedaży i zwiększenia liczby nowych klientów w Twoim salonie. Jednak, aby uzyskać każdą z tych korzyści, ważne jest, aby tworzyć różnorodne filmy.
Zdobądź więcej klientów
Jeśli planujesz przyciągnąć nowych klientów do swojego salonu, tworzenie dobrze wykonanych filmów wideo wykona pracę za Ciebie! Upewnij się, że skupisz swoją uwagę na tworzeniu filmów, które zawierają sceny z wnętrza Twojej firmy, procesy leczenia, jak również historie klientów. Takie filmy są idealne do tworzenia poczucia zaufania i pokazują Twoją pozytywną reputację. Po każdym filmie, zaproś klientów do rezerwacji zabiegu online - dodaj link do strony rezerwacji online Versum w opisie każdego filmu i pamiętaj, aby podzielić się adresem swojej firmy!
Rozsądnie będzie udostępnić takie filmy na portalach społecznościowych, jak również wykorzystać je w reklamach - wybierając film do reklamy, upewnij się, że jest on dość krótki i obejmuje wnętrze salonu oraz proces leczenia.
Pokaż, że jesteś profesjonalistą!
Wiele profesjonalnych biznesów kosmetycznych zyskało w ostatnich latach wspólną konkurencję - YouTube beauty experts. Termin ten jest wewnętrznie sprzeczny, ponieważ ci samozwańczy eksperci dzielą się poradami i pomysłami, które nie są polecane przez prawdziwych profesjonalistów w dziedzinie urody. Często tworzą filmy o tanich sposobach na stworzenie niesamowitej transformacji bez konieczności wizyty w salonie.
Aby z tym walczyć, musisz pokazać, że jesteś profesjonalistą! Twórz filmy, wyjaśniając korzyści płynące z zabiegów i produktów, których używasz i upewnij się, że zawierasz powody, dla których konwencjonalne domowe zabiegi kosmetyczne nie dorównują Twoim. Masz za sobą lata szkoleń i kursów, które potwierdzają to, co masz do powiedzenia, więc upewnij się, że Twoi widzowie o tym wiedzą! Podziel się swoimi certyfikatami i tym, co zajęło Ci ich zdobycie - dzięki nim nie jesteś tylko kolejnym YouTuberem, jesteś profesjonalistą w dziedzinie urody!
Zwiększ sprzedaż
Twoje filmy są doskonałym sposobem na podkreślenie swojego profesjonalizmu i pomagają zdobyć więcej klientów, ale czy wiesz, że jest to również doskonały sposób na stymulowanie sprzedaży w Twoim salonie? Aby to zrobić, musisz mieć pokaźne grono odbiorców, składające się z Twoich klientów. Aby zaprosić klientów do swojego kanału, wyślij im bezpośredni link poprzez system powiadomień Versum email/SMS i dołącz wiadomość zachęcającą do subskrypcji Twojego kanału.
Kiedy już to zrobią, możesz zacząć kręcić filmy! Skup się na swoich zabiegach i produktach - robienie recenzji produktów to świetny sposób, aby pokazać klientom, który produkt jest polecany i dlaczego. Poproś członka personelu, aby sfilmował Cię podczas nakładania odżywki na włosy klientki i zwrócił szczególną uwagę na efekty końcowe! Możesz również promować swoje zabiegi w ten sam sposób - pokaż swoim fanom, jakiego niesamowitego balayage'u mogą się spodziewać w Twoim salonie!
Z właściwym podejściem i garścią dobrych pomysłów na YouTube, Twój biznes kosmetyczny może osiągnąć nowe wyżyny, podczas gdy Ty będziesz pracować nad swoją drogą do YouTube stardome! Kluczem do stworzenia kanału YouTube, który pomoże Twojemu biznesowi się rozwijać, jest wysokiej jakości treść i efektywny kanał dystrybucji, taki jak Versum! Zacznij filmować swoją pracę i daj się poznać już dziś! Zdobądź darmowe konto Versum w linku poniżej!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 2 Average: 5/5]Spis treści
- Początek
- Korzyści z własnego kanału
- Zdobądź więcej klientów
- Pokaż, że jesteś profesjonalistą!
- Zwiększ sprzedaż